Nog thuis: Nieuwe ronde, nieuwe kansen…. - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu Nog thuis: Nieuwe ronde, nieuwe kansen…. - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu

Nog thuis: Nieuwe ronde, nieuwe kansen….

Door: Francine

Blijf op de hoogte en volg Francine

01 Januari 2015 | Nederland, IJsselstein


Hallo allemaal,

Op de allereerste plaats wil ik jullie allemaal heel veel geluk en gezondheid toewensen voor 2015.
Diverse mensen heb ik wel een kaart gestuurd, maar niet naar iedereen, dus bij deze….

Ik open dit stukje met nieuwe ronde, nieuwe kansen….omdat ik de overgang van december 2014 naar januari 2015 als (weer) een keerpunt in mijn leven ervaar. Na een werkzame periode van 35 jaar ben ik nu gepensioneerd. Ik moet me nu gaan oriënteren op een andere invulling in mijn leven. Enerzijds kan dat moeilijk zijn maar anderzijds vormt het ook weer een uitdaging.

Daarom start ik het nieuwe jaar met een reis naar Azië. Hier ga ik een bezoek brengen aan: Myanmar (Birma), Rajasthan (N-W. India), Nepal, Tibet en China. Het wordt weer een afwisselende cultuur en natuurreis
In Nepal ga ik ook als vrijwillige fysiotherapeut aan de slag in een orthopaedisch ziekenhuis

2 januari vertrek ik en ben 29 april weer terug.
Dus ik sla de winter hier over en ben in het voorjaar weer terug.

Ik hoop dat jullie ook af en toe iets van jullie laten horen: dat kan via mijn weblog maar uiteraard ook op mijn e-mail adres.

Groetjes, Francine

  • 01 Januari 2015 - 20:13

    Henri En Henri:

    Hi Francine,

    Goed begin is het halve werk, zegt men altijd! Zo is het vast ook voor jou!
    Wij wensen je een heel goed en uitdagend 2015 toe met een goede gezondheid!!! Lekker genieten van alles wat weer gaat komen en alle mooie dingen die je gaat meemaken!!!
    Goed reis en we kijken al weer uit naar het meegenieten!!!!!!
    Lieve groet, Henri en Lidy

  • 01 Januari 2015 - 20:26

    Muriel Nohlmans:

    Hoi Francine,

    Wat een bijzondere start van 2015! Wij hopen dat deze reis heel bijzonder voor je gaat worden, we hebben bewondering voor wat je gaat doen! Een hele goede reis toegewenst en we kijken nu al uit naar je eerste reisverslag!
    Lieve groet, Peter en Muriel

  • 01 Januari 2015 - 20:35

    Marian:

    Hoi Francine,
    Jij ook een heel mooi, avontuurlijk en gezond 2015 toegewenst.
    Wat een mooi vooruitzicht heb je. Ik wens je een goede reis toe en hoop dat je met volle teugen zal genieten van al het moois dat er op je pad komt. Ik zal je belevenissen met heel veel belangstelling volgen.

    ik heb gisteren nog je voicemail ingesproken. Uiteraard neem ik je tennispas mee wanneer ik de mijne ophaal. Ik hoop dat we in 2015 weer veel op de baan zullen staan van ons totaal vernieuwde park.
    Maar dan ben je al weer terug en zijn we 4 maanden verder.
    Heeeel veeeeeel plezier gewenst.
    Lieve groet
    Marian

  • 01 Januari 2015 - 20:47

    Mirjam:

    Francine,
    Ik wens je een heel mooi en gezond 2015 toe en een hele goede reis!
    Ik ben nu al benieuwd naar je verhalen. Geniet ervan !
    Lieve groet,
    Mirjam✈

  • 01 Januari 2015 - 21:08

    Corrie En Jo:

    Wat een heerlijk idee om van 2 januari tot en met 29 april op reis te gaan. We wensen je heel veel plezier toe en kijken al uit naar je verhalen op je weblog.
    Een goede reis toegewenst morgen,
    lieve groeten van Corrie en Jo

  • 01 Januari 2015 - 21:18

    Paul En Nardy:

    Alles opgeruimd en schoon gepoetst in huis voor je nieuwe huurders. Bijzondere activiteit op nieuwjaarsdag. Wij wensen jou ook een hele goede reis. Je zult vast weer heel veel beleven en dat volgen wij dan weer op he weblog.
    Lieve groet van Paul en Nardy

  • 01 Januari 2015 - 22:30

    Arjan:

    Hoi Francine,
    Ik wens je een fantastisch mooie reis. Ben alweer benieuwd wat je allemaal gaat zien en meemaken en wie je gaat ontmoeten. Ik kijk uit naar je verhalen.
    Liefs, Arjan

  • 01 Januari 2015 - 23:05

    Hanneke En Theo:

    Hoi Francine,
    Heel veel plezier, sterkte, actie, verbazing en schoonheid toegewenst de komende 4 maanden.
    We zullen je verhalen en foto's met belangstelling volgen.
    Groeten van Hanneke en Theo

  • 01 Januari 2015 - 23:12

    Peter En Ellen Joosten:

    Hallo Francine,
    We wensen je een hele mooie boeiende reis toe.
    Groetjes,
    Peter en Ellen

  • 02 Januari 2015 - 07:44

    Ria:

    Hoi Francine, ik wens je heel veel goeds toe in 2015 en kijk weer uit naar je verhalen en je mooie foto's! Goeie reis, dan maak ik m ook n beetje mee!

  • 02 Januari 2015 - 09:29

    Nico En Riet:

    Hallo Francine,
    Door alle drukte vandaag pas je email gelezen. Wij wensen je een heel mooie reis, geniet ervan. We leven mee met al je belevenissen.
    Groetjes Nico en riet

  • 02 Januari 2015 - 09:48

    Ria S:

    Hallo Francine, een gezond en voorspoedig 2015, en een heel fijne reis gewenst. Liefs Ria S.

  • 02 Januari 2015 - 20:38

    Janny V Muijden:

    Hoi Francine een heel mooie reis en geniet er van .

  • 02 Januari 2015 - 20:46

    Colita Meijer:

    Francine, ook de allerbeste wensen voor jou! En wat een prachtige reis ga je weer maken! Ik ga he verhalen graag weer lezen! Veel plezier! Gr colita

  • 07 Januari 2015 - 08:27

    Janet:

    Een heel gelukkig 2015 toegewenst en een prachtige reis!!
    groetjes, Janet

  • 10 Januari 2015 - 13:05

    Pieter, Thea:

    Een prachtige tijd toegewenst, Francine! Met zicht op boeiende perspectieven. Ik volg je graag (digitaal).
    Lieve groet, Thea

  • 11 Januari 2015 - 12:04

    Lies:

    inmiddels ben je alweer ruim een week onderweg! Heel veel plezier! Ik ben erg benieuwd naar je belevenissen!
    Groeten van Lies

  • 18 November 2018 - 13:12

    Betty Langendoen:

    Hallo Francine, een hele mooi reis en een fijne tijd ge wenst van betty het gaat goed met mij, als je begrijpt wat ik bedoel. lieve groet van betty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Francine

Ik ben fysiotherapeute en bijna gepensioneerd. Hou van reizen en sporten. En wil nog even genieten van het leven

Actief sinds 05 Dec. 2014
Verslag gelezen: 475
Totaal aantal bezoekers 13621

Voorgaande reizen:

05 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: