Weer thuis - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Francine

Blijf op de hoogte en volg Francine

11 Mei 2015 | Nederland, IJsselstein

Hallo allemaal,

Inmiddels ben ik al weer 12 dagen thuis.
Het is aan de ene kant weer een beetje afkicken, maar aan de andere kant ook weer lekker.
Maar ik heb niet stil gezeten. Alle foto's staan nu op de weblog, ook bij verslag 4 , 8 en 9.
Zelfs korte video filmpjes heb ik er nu op gezet. Ik heb ze voorzien van tekst, maar die is voor jullie (nog) niet te zien. Hopelijk gaat de helpdesk daar nog iets aan doen. Maar als je het verslag leest weet je waarschijnlijk wel waar het over gaat.
Ik ben benieuwd hoe jullie ze vinden.

Zoals beloofd heb ik het mooie weer meegenomen naar Nederland, want het was vandaag al 25 graden.

Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn belevenissen
en wens jullie het aller beste toe.